Služba je aktuálne nedostupná. Prosím, vyskúšajte neskôr.
Dôležitá informácia ohľadom odkladu splátok
Vážení zákazníci, vážení obchodní partneri,
v našej spoločnosti intenzívne monitorujeme aktuálny vývoj a prijali sme opatrenia smerujúce k prevencii šírenia nákazy a rovnako sme upravili postupy, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť všetkých procesov našej spoločnosti.
Vzniknutá situácia je veľmi dynamická a vo VOLKSWAGEN Finančné služby Slovensko robíme všetko preto, aby sme vám v prípade, že ste sa dostali do zložitej finančnej situácie v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej choroby COVID-19 a mimoriadnymi opatreniami na zabránenie šírenia COVID-19, mohli ponúknuť riešenie, ktoré Vám pomôže preklenúť toto ťažké obdobie.
Riešenia, ktoré vám ponúkame sú plne v súlade so zákonom č. 67/2020 Z. z., upravujúcim podmienky odkladu splátok v období pandémie. Vaše žiadosti, ktoré ste nám doručili do 9. 4. 2020 spracujeme podľa aktuálne nastavených pravidiel VOLKSWAGEN Finančné služby Slovensko pre odklad splátok.
Účinok novej právnej úpravy o odklade splátok lízingu majú nastať v apríli tohto roka.
Nový formulár žiadosti o odklad splátok nájdete v spodnej časti stránky.
MÁM ÚVER alebo FINANČNÝ LÍZING - o odklad splátok som už požiadal a dostal som nový splátkový kalendár
MÁM ÚVER alebo FINANČNÝ LÍZING - o odklad splátok som už požiadal, ale nedostal som nový splátkový kalendár ani potvrdenie o prijatí žiadosti
MÁM OPERATÍVNY LÍZING

Otázky a odpovede
Vzor, ako vyplniť tlačivo k žiadosti
Čoho sa odklad splátok týka?
Budem mať problém pri získaní ďalšieho úveru?
Odloženie splátok sa nerovná odpustenie splátok
Budem musieť platiť nejaký poplatok za žiadosť?
Kedy mi príde odpoveď, či bola moja žiadosť schválená?

Žiadosti pre odklad splátok