Pôvodný zákazník predloží:
● krátku písomnú žiadosť o prevod zmluvy s uvedením čísla zmluvy, mena budúceho zákazníka a dôvodu prevodu zmluvy, resp. vyplnený formulár Žiadosť o postúpenie práva a povinností,
● kópiu Osvedčenia o evidencii vozidla (OEV) časť II, prípadne Osvedčenia o evidencii vozidla časť I,
● ak je súčasný zákazník právnická osoba, predloží aktuálny Výpis z obchodného registra nie starší ako tri mesiace.
Preberajúci/budúci zákazník (podnikajúca osoba) predloží:
● aktuálny živnostenský list, resp. výpis z obchodného registra nie starší ako tri mesiace, doklad o pridelení IČ DPH pre platcu DPH,
● daňové priznanie za predchádzajúci účtovne uzavretý rok,
● ekonomické výkazy potvrdené daňovým úradom za predchádzajúci účtovne uzavretý rok (súvaha, výkaz ziskov a strát, resp. výkaz o príjmoch a výdavkoch a výkaz o majetku a záväzkoch),
● základné údaje, vyplnený formulár Základné údaje poskytnuté budúcim klientom.
Ak podnikateľ potvrdzuje príjem sebe ako súkromnej osobe, očakávame, že predloží aj kópiu živnostenského listu a kompletné daňové priznanie za predchádzajúce zdaňovacie obdobie potvrdené daňovým úradom.
V prípade firmy, ktorá existuje kratšie ako jeden rok, vyžadujeme ručiteľa, ktorý predloží potrebné doklady k prevereniu bonity. Ručiteľ podpíše ručiteľské vyhlásenie.
Pred odsúhlasením prevodu môže pracovník VWFS od budúceho zákazníka žiadať ešte dodatočné podklady, napr. doklad o platení odvodov do Sociálnej poisťovne, doplňujúce informácie o bonite a pod.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle 02/492 92 215 alebo mailom na prevod@vwfs.sk.